cankuzularim Anakralice48 Winston dark blue ic kısasıni çokta içmek istiyorsanız hafif güzel bir sigara
cankuzularim Anakralice48 ilk başlangıca göre parlement malbora ağır gelebilir ama sonrasında dönüş yapabilirsiniz ben malborayi cok severim kisasini🤭 ama hamileyim diye Winston a dondum hafif diye simdi beni linckeyecekler sigara tavsiyesi veriyorum bide hamileyken iciyor diye ben gidiyorum hadi görüşürüz 😅😅
Anakralice48 cankuzularim herkesin kendi tercihi kuzum kimse kimseyi lincleyemez ama keşke icmeseydin ben yeni başladım daha
Laren Anakralice48 ya Winston nasıl bisey biliyo musun içmeyen herkes nefret ediyor alisan da başka sigara içemiyor oyle bi sigara 😂
Bilinmeyennn Sabah ilk sigaramdan benimde basim doner midem bulanır tok karna içsem bile. Sanirim geceden sabaha kdar uzun bir sure icilmediginden birden içilirse oyle oluyor. Senelerdir sigara icmeme rağmen her sabah aynıdır.
CankizimRavzam Laren o.kadar.dogruki bu yorum hahahah 😅 Winston Slender blue iciyom bende başkası bana yavan geliyor ille bunu iccem