Merhaba anneler 8 aylık bebeğim yeterli besleniyor mu fikrinizi almak istiyorum.
-sabah 7 buçuk gibi uyanır yarım saat sonra geri uyur 120 ml mama içiyor. ( sadece uykuda mama içiyor bu arada)
-2saat sonra bir kase kahvaltı yiyor ( yumurta sarısı, Avokado,lor peyniri, ceviz, bebe bisküvisi,vs püre şeklinde yiyor)
-3 saat sonra 1 kase meyve püresi veya sütlaç veya hurma kayısı incir püresi.
-2 saat sonra 120 ml mama
-3 saat sonra 1 kase sebze çorbası yada et-balık-tavuk çorbası
-2 saat sonra 9 gibi uyur.Uyur uyumaz 120ml mama içer.
-Bir defa 120 ml mama gece beslenmemiz var .
Sizce yeterli mi ?🤷🏻♀️