Bende 1 Şubat’ta doğum yaptım hala daha e devlette ödeme aşamasında yazıyor
E devlete PTT diye aradım (Ödeme başlangıç ile son ödeme tarihleri arasında herhangi bir PTT şubesine kimliğiniz ile giderek paranızı alabilirsiniz) yazıyor ama eşim dün PTT ye gitmiş sormuş yatmamış demisler