Miracinannesi2 Merhaba arkadaşlar Sleepy bezin yeni ambalajında sızdırma sorunu yaşayan var mı benim gibi. Önceden asla böyle bir sorun yaşamıyordum sadece ambalajın değiştiğini söylüyorlar ama bence bezin kalitesi de değişmiş 🤷♀️
Masha_ Miracinannesi2 Ya evet paket ayni ama bezin rengi vs farklı boyut olarak küçük ve sızdırma yapıyor maalesef
Giraysmom20 Miracinannesi2 Bizde sızdırma sorunu yaşamadık ama normalde sleepy natural 6 kullanıyordum bir tık küçülmeye başladı diye sleepy naturalin yeni paketinde 6 plus aldım bildiğin 5 plus boyutunda geldi bezler ama üstlerinde 6plus yazıyor anlamadım bu işi
BalBademmmmmm Miracinannesi2 Bende de sleepy extra yeni paket felaket sızdırdı bezdim resmen molfixe geçtim direk. Şuanlık memnunum bakalım
Oznur_0708 Miracinannesi2 of maalesef çok kötü yeni ambalajı değiştirmeyi düşünüyorum kendini bozdu 😒
Akdgnguler Evet sızdırma yapmıyor ben kullanmaya başladı gece 9 da uyuyor bebegım o saatte takıyorum uyanana kadar sızdırma falan olmuyor
senbanabaksana Kesinlikle siyah beyaz li paket sızdırıyor sırf bu yüzden geceleri Molfix bağlamak istiyorum
izmirlim35 Bizde hem sleepy hem molfix sızdırma yaptı o yüzden prima premium care kullaniyorum. Sleepy nin ebatları da çok küçük primaya göre
madrefelice Ben de öyle bir sorun olmadı gece 6 numara gündüz beş takıyorum 4 bile olur ama o çabuk doluyor numaranızı büyültün belki düzelir