Aselduru88 valla benim oğlum da 20aylik olacak şurada 3gun sonra amaan diyeyim geçen ay kot pantolon gömlek aldım allahtan ki fazla almamışım ilk önce kotu giymek istemedi çıkardim dıger günler gömlek normal esortman tarzı pantolonu var onu giydirdim yine kıyameti kopardı çocuk bildiğiniz ergenler olur ya her yere esortmanla gider 14 15 yaşlarında ona döndü ilk takıyordum artik kendine bıraktım 😂