15 aylik kizim agzinin ici sicacik arka disler geliyo 4 tane hemde.1 haftadir sadece mamayla besleniyoruz mama iciyo ama asla yemek yemiyo.Duzelicekmi bu durum yaa oglumda yasamadim ben hic boyle dis sorunu kendi kendine cikardi.Yasamadigim bisi olunca tecrubesiz kaldim.Sadece mamayla beslenebiliyomu acaba.