Sahrabalam alchn elektronik biraz şans işi oluyor karacayı Bn aldım garantıye yolladım arkadaşım benım markanın aynısını kullanıyor çok memnun
alchn Adakaybike valla bir alamadım karaca aldım ilk gün İlk deneme de tuhaf bişey oldu Sanki plastik eridi gibi. İns ikincisi iyi olur
Adakaybike alchn İnşallah elektronik aletler her zaman şans işi 😏 elektrikli süpürgem 2 kez garantiye gitti mesela
Elmer alchn Arzum marka kullanıyorum çok memnunum annem ablalarım yıllardır kullanıyor küçük ev aletlerinde arzumdan şaşmayız🤗
eceunverkanra alchn Karacadan aldigim urunlerden hic memnun kalmadim o nedenle artik karaca’dan alisveris yapmiyorum ama emsan bence☺️