Eski9 Beyza_momss yani herkes karşı doktorlar falan ama sanki yürüteç kullanan bebekler daha aktif oluyor gibi geliyor bana 🙁 bende almadım 9 aylık oldu ama ayak üstüne basamiyor henüz alsam mı diyorum bende
Fasulye12 Beyza_momss 8.5 aylıktı kullanmaya başladığımda 12 aylıkken yavaş yavaş yürüdü , 13 aylıkken tam olarak yürümeye başlamıştı. Ben bir zararını görmedim , aksine kendi başına gezebildiği için çok mutlu oluyordu. Ama dediğim gibi 8.5 aylıktı bebeğim
Psikologanne00 Beyza_momss 8,5 aylık şuan bindirmeyi düşünmüyorum. Eğer kullanan varsa günde 15-20dk geçmesin derim. Çocukluk dönemi (3-6yaş) mastürbasyonu durumunu arttırıyor
Beyza_momss Eski9 Fasulye12 papatyaannee kızım 6 aylık 4 aylıkken gereksiz halamız almış hediye 🤭ve bide kalça çıkıklığı problemi vardı 2 aydır bindirmiyodum. bugün doktora gittik geldik sıkıntı görünmedi. hemen çıkart kızımın yurutecini falan dedi. dedim doktor 8 aylık falan olsun bı gerek yok şu an dedi sordum dedim. tribe giriyorlar grupta linç yiyorum 🤣
Angelll35 Eski9 yürüme arkadaşı alabilirsiniz hem ön tarafında oyanlanıp oynuyor hem kendi kalkıp ona tutunup yürüyor
SeymaDe Beyza_momss kalça çıkıklığı varsa sakın bindirmeyin tekrarlayabilir ne gereksizler ya hemen bindir falan bişey olsa vebalini kaldırabilcekler mi
Bademlilokumm Psikologanne00 ilk kez duydum bende kullanmayı düşünmüyorum ama herkes kullan neden kullanmıyorsun diyor
40585 Psikologanne00 anım bişey soracam benm kızım da 9 a bugün girdi oyun oynarken ismine hiç bakmıyor bişeylerle ilgilenirken bide artık benim sesime alıştı sanki evde çöpü zaman sadece ikimiz oluyoruz bide kendi kendi oynamaya alıştı tv hiç izletmedim alışkanlığı yok ama alkış yapıyorum yapmıyor veya onun gibi şeyler çok korkuyorum ya 3 gündüryemek yiyemiyorum ben mi kuruntu yapıyorum bilmiyorum normal mi bişeylerle ilgilenirken bakmaması zaten hep sakin bi çocuktu da sanki benim seslenmeme artık duyarsızlaştı ama birlikte şarkı söylerken bakması gülerek tepki vermesi gayet iyi dışarda insanlarında ilgisini çekmek için Güler dikkat çeker illa ama isimle taklite taktım 9 aylık planlar bay bay yapmasa da alkış yapıyor hep takip ediyorum
Psikologanne00 Bademlilokumm evet ben çocuk ergen terapistiyim bu nedenle gelenlere soruyorum genelde yürüteç kullananlar oluyor. Yürüteçte ön bölgeleri sürtünüyor ya oradan kalıyor
Ayaz2016Alya2022 Beyza_momss ben oğluma yerım yoktu dıye almadım hıc kullanmadık oglum 11 buçuk aylık yürüdü
aylul0 Beyza_momss yürümeye bir faydası olması için almadım ama aşırı rahatlattı beni, çok kucakçıydı, şimdi fıldır fıldır geziyor 9 aylık oldu, mutfaktan sesleniyorum salondan uça uça yanıma geliyor 😂
Beyza_momss aylul0 bende biraz ondan dolayı bindirmek istiyorum kucak kucağa geziyoruz vc bile yanlız gidemiyorum aşırı derece agliyo
Cennet24 aylul0 benimkide 8aylik olcak çok seviyor oğlum ara ara koyuyorum pesimden koşarak geliyo diğer türlü bı şey yapmam imkansiz
Ebrulideniz Beyza_momss benimkini altı buçuk aylıktan itibaren bindirdim şuan dokuz aylık fildir fildir yurutecle bı o tarafa gidio bı bu tarafa gidiyor yönleri odaları felan öğrendi ayak üstünede basiyor
Beyza_momss Ebrulideniz bu yüzden birazda yanlz kalmayi istemiyo hemen agliyo vc bile birlikte giriyoruz
Almina4497 Beyza_momss yürüme arkadası alın şiddetle tavsiye ediyorum erken yürümesine oldukça faydalı fren sistemı mevcut cocuga gore hareket edıyor bununla bırlıkte aktıvıte masası alın ayaga tutunarak kalkıyor ben cok faydasını gördüm
Dbe1506 Beyza_momss 5 buçuk aylıkken denemek için pturttum şuan 10 aylık olcak 2 gün sonra maşallah güzelce geziyor adım atmaya da başladı tek başına çocuğa bakan birisi için rahatlık oluyor
Beyza_momss Dbe1506 bu yüzden evet bı ayağa kalkıyorum yanından hemen ağlamaya başlıyo vc bile birlikte gidiyoruz ya mama sandalyesine falan oturtuyorum bı sure sonra sıkılıyo ondan pusette zaten durmuyo artık 6 ayı geçti
Almina4497 Beyza_momss aksine ben 6aylıkken almıstm ayaklarını cıkarıp once yerde kullandm sonra ayaklarını takıp yukseltınce ulasmak ıcın ugrastı 😃
Dbe1506 Beyza_momss gerçekten baya rahatlık oluyor ya benim kızımda mama sandalyesinde fazla oturunca sıkılıyor hemen yürüteçe koyuyorum o geziyor ben işlerimi hallediyorum
Aselimmm3434 Beyza_momss 6 buçuk aylıktı koydugumda şuan 7 buçuk aylik çok seviyo yürüteçi tabi uzun süreli bindirmiyirum genelde uykusundan uyanınca bindiririm yürüdükçe mutlu olup kahkaha atiyo
Beyza_momss Aselimmm3434 aynen bindirsem de uzun süreli bindirmem nefeslenebilmek adına 10 dkka maksimum 🤭