SevdaNurumm evet çok güzel çok farklı bir atmosferi var. Göreme açık hava müzesi çok güzel özellikle. Ihlara vadisi de o şekilde. Biraz kayalık ama çocuğunuz da çok küçük değilmiş üç yaşında sonuçta babasıyla idare edersiniz. Sapanca’dan hiçbir keyif alamazsınız pek bir şey yok. Ama Kapadokya’da çok güzel anılarınız olur