Prenses1annesi Öncelikle iki sorum olacak bu damlayı kullanan var mı memnun kalan özellikle kolik anneleri varsa ikinci sorum da 5 ay 20 günlük kızım kaç damla vermeliyim
kuzey-21 Prenses1annesi canım ben kullandım 8.5 aylıktı dişten dolayı ishal olmuştu bağırsak düzenleyici diye aldırdı doktorumuz ve güzel etkisini gördüm. Bşrkere de katı şekilde yapıyordu yine verdim oda düzeldi. Ben 4 damla veriyordum ozaman.
Birmavihikayesi Prenses1annesi doğduğundan beri kullanıyorum çok çok çok memnunum Allah razı olsun veren doktordan valla 1 yasa kadar 6 damla kullaniyoruz Benim bebehimde 5ay10 günlük
Prenses1annesi Birmavihikayesi Birmavihikayesi ya inşallah bize de iyi gelir bebeğimin sürekli gaz problemi var