Kızlar bebeğimde bir aydır falan anlık irkilme oluyor . Yani iki saniye gibi hemen gelip geçiyor . Hani bi anda üşümek geldi içim titredi deriz irkiliriz ya anlık , aynı o şekilde düşünün. Çocuk doktoru uyurken ve uykudan uyanırken de oluyor mu diye sordu ben de olmadığını söyledim. Epilepsi düşünülebilir yine de bi nörolojiue götürün dedi. Çok tedirgin oldum ve çok üzgünüm 😔 Sizce bu bi belirti midir? Bide geçen ay (iki üç kez oldu sadece) ağzını yamulttu. Bidaha hiç yapmadı . Bilgisi olanlar lütfen yazabilir mi😣