mutluannissss kizlar, oglum surekli yaninda istio beni surekli ama hic bise yapamiyorum sizinde aynimi? varmi onerisi olan
secoz mutluannissss 2aydan beri böyle yanından ayrılınca çığlığı basıyo tuvalete giderken 5dk tv açıyorum başka çarem kalmıyor 🤦🏼♀️ Ve sürekli kucak istiyorum
merveaydemirr mutluannissss aynı aynı yabancilamaya da başladı dudak büküyor babadan veya benden baskasini gorup kucağına gidince 🤦🏻♀️
Kararsizmomy mutluannissss 4 ay 18 günlükten bildiriyorum; şuan bile kucağımda uyuyor bıraksam çığlık kıyamet🥲 bileklerim tutmuyor artık
AsyaHumam Aynıyız, ana kucağını mutfağa getirip yemek yapıyorum ona şarkılar söyleyerek. 😁Anca öyle duruyor. 🙈
Masalingonunannesi AsyaHumam valla bende orumcege falan koyuyorum yada mama sandalyesine pacama sariliyor ql diye almayincaxa basiyor cigligi gecede huc uyumuyor gece nasil
Yengecanne_ İlk bebeğim de ben de sizler gibiydim sürekli kucaklardım.Şimdi ikinci bebeğim oldu ve aralarında on üç buçuk ay var.O yüzden kızımı sürekli kucağıma alamadım.İlk bebeğimi inanın bir yaşına kadar hamile halimle sürekli kucağımda taşıdım.Ölüyordum.Siz benim gibi olmayınnnn
Slmnese Biz 5. Aya gireceğiz bir dahaki haftaya ama benim kızım da aynı şekilde. Sürekli göz hizasında olmam gerekiyor oyun oynamam konuşmam gerekiyor. Hatta bazı günler bu da yetmiyor sadece kucakta gezmek istiyor🙄
AsyaHumam Masalingonunannesi Uykudan yana bir sıkıntımız yok çok şükür. Uykuları düzenli, güzel. Bizde de meme reddi başlamıştı, zaten atak dönemindeyiz. Biraz aştık gibi. 🥴
Nerecyaaa Kararsizmomy ay kucağa alişması ayrı zor benım herifte kucağa aldı srükli bırak alişcak gece gece kucağimda dolaştiramam diyor ağlarsa benı uyandır ben kucımda uyuturum diyor sözde uyandır diyor taktiği tok olan bana oldu ama kucak için ağladi zmn kucagıma almiyordm beşikte sakladım sürkli emizk verdim ağzina kucaga sık sık almadım bıraktı kucaği şükür 🙂
Nerecyaaa mutluannissss 4 aylık olduk olcaz bizimde öyle uyuyor sessizce odadan çıkıyorum ağlamaya başliyor hissediyor mı n susuyorum mutfaga öyle bir hızla gidiyorum hızır a.s milası şgşgşgşşg Altını açıyorum havalnsin biraz rahatlasın gülüyor kahkaha atıyor ben odadan çıkın ağliyor yanına oturunca duruyor 😅çok yüz verdik canım
izmirlim35 Bizimki de sürekli oyun ve kucak istiyor wc ye bile zor gidiyorum 🤦♀️ memede uyuyor, uykusu var ama memeye gelince basıyor çığlığı susturup uyutana kadar kırk takla atıyorum valla. Su atak geçse artık, pilim bitmek üzere 😔
izmirlim35 Masalingonunannesi valla atak hesaplama programına göre 20 gün var daha. En uzun atak buymuş zaten
Masalingonunannesi izmirlim35 4 ayin basinda basladi 5 ay 7gunluguz hala devam gece uykusu falan kalmadi o zmn 2 ayi falan buluyor ortalama