secoz benim oğlum da öyleydi. Videoları var o kadar komik ki ben ağzıma götürürken ağzını açıyor 😄 ek gıdaya 6 ay tam dolunca başladık ve hiç o yemeklere bakan bebek yoktu. Ağzına yiyeceği şeyi veriyordum öylece duruyordu hiçbir şey yok gibi. Tabi sonra alıştı ve yedi ama tabi canı istediği için bakmıyorlar merak ettikleri için bakıyorlar