Melekannesiiiii Birisi bebeğinize küçük gelen kıyafetlerini vermek istediginde kabul ediyor musunuz??
aylul0 Melekannesiiiii ediyorum tabi ki neden etmeyeyim, tabi temizse. Bu devirde bebek kıyafetleri bile aşırı pahalı yani.
Durukusunannesii Melekannesiiiii Herkesten almam ama arkadaşlarımız arasında dönüyoruz tabi bend eeltime verdim birsuru şey
CerenSelim Melekannesiiiii yakınlık derecesine bağlı eğer samimi olduğum biri ise kabul ederim ama eşim kendi kardeşi bile verse asla başkasının kıyafetini almama izin vermez sevmiyor bende saygı duyuyorum
Gryffindor Deletedmom5284 Ay niye ki ya😃 Çok yırtık pırtık eski bir şey olmadığı sürece kullanılır aslında. Bir kıyafet üretilirken dünyanın enerjisi ve suyu harcanıyor. Ama gerçi erkekleri anlamak bazen mümkün olmuyor 😃
Melekannesiiiii aylul0 evet çok pahalı ama eşim kabul etme diyor ama doğru düzgün kıyafet de almıyor 😒
kutgun Melekannesiiiii maddi duruma göre değişir neden merak ediyorsunuz acaba cevaplar bebeklerini ikinci el kıyafetle büyütenleri incitebilecek olabilir
oksitosin Melekannesiiiii ihtiyacım olursa alırım ve ihtiyacı olana da veririm problem etmem böyle şeyleri 😊
Balyanak_annesi Melekannesiiiii evet bebekler cok cabuk büyüyor Yedigi helâl giydigi haram disariya 2 3 takim yeninaliyorum diğerleri beni evde kurtarıyor kiyafetler takim 100den basliyir su devirde varsa veren giydirin gitsin
Melekannesiiiii Balyanak_annesi bir tanıdık bir defa giydirdigu bayramligi verecek ama alamadım eşim istemediği için. Ben yenisini alırım diyor ama ona para verince bu sefer baska ihtiyaçları kalıyor
Birkullanici Yani mesela benm kızıma birkaç kez giydirebildiğim tertemiz kıyafetleri var .karnımdaki erkekse hepsini hurçlayıp kardeşiminrşine vericem .oda kızım olursa giydireim dedi , üstemezse başkasına veririm
Okuroya Melekannesiiiii veren kişiye bağlı. Sonuçta bende veriyorum bebeğimin küçülen kıyafetlerini kendime yakın gördüklerime
Papatyamkuzum Melekannesiiiii temizse yıpranmamışsa alıyorum. Çocuğun yediği helal giydiği haram demişler. Şimdi aldığını bir ay sonra giydirmiyorsun zaten. Sağolsun yengemde kuzenimin eşi de verdi küçülenleri bende aldım. Temiz olduktan sonra hiç sorun olmaz ki
Elifmoms Melekannesiiiii en yakın arkadaşım kızının 1 2 defa giydiği hatta hediye gelen hiç giymediği kıyafetlerini kızıma ayırmış 2 poşet kadar bana verdi aldım ve giydiriyorum gerçekten çok temiz ve yeni gibiydiler. Ama öyle başkası olsa vereyim dese almazdım belki kişiye göre değişir diyelim 😃
EsZe Melekannesiiiii kabul de ediyorum veriyorum da. Temiz, giyilebilecek durumda olmaları gerekir tabi. Çok da mutlu oluyorum aldıgımda da verdiğimde de.