papatyasevdalisiii https://www.ciceksepeti.com/mustela-gunes-losyonu-200-ml-spf-50-kcm43378293 Bu ürünü kullanan var mı?? Birde losyon mu krem mi yani kremide var mı bebek için bilgisi olan yazabilir mi???
Yedaarven papatyasevdalisiii Kızıma 2 senedir kullanıyorum, sürülümü kolay, çok sıvı değil ama krem gibi katı da değil.
Denizzz88 Yeğenim bunu kullanıyor ama böyle bastırmalı değil başlığı krem gibi olanını çok memnunlar 3 senedir bunu kullanıyor