Senem1234 çok fazla tatile gitmiş biri olarak;
termal çanta
suluk
meyve (muz,elma genelde en kolay yiyebileceği şeyler)
kücük kavanozlara siz yiceği miktarı bilirsiniz
yemek+yoğurt+tatlı koyuyordum kahvaltıyı veriyordum gittiğimiz yerlerde yanımda götürmüyordum bazen pankek yapıp buzdolabı poşetiyle termal çantaya koyuyordum kahvaltıda onunla yumurta zeytin vs veriyordum. Şimdi 2 yaşında problem yaşamıyorum belli başlı yerlerden yediriyorum ancak yanıma atıştırmalık ve meyve alıyorum hep gerber atıştırmalıklarını ve cubuk kraker alıyorım baska paketli ürün kullanmıyorum