Dün 1.doz yaptırmıştık ve çoğunu kusmustu post açmıştım bununla alakalı. Oğlum 3aylik gece nerdeyse hiç denicek kadar az uyudu ateş olmadı ama sürekli ağlama emme Vakitleri dışında uyandi hep meme verdim rahatlasın diye ama emmedi hiç. Emme vakti gelince emmdi ama. Gece hiç uyumadım. Sahurdan sonra yattim 10 15dk gecmemistr Bi anda anneeegggg diye sıçrayarak uyandi gozleri pür dikkat tavana dikmisti. Hemen besmele çekip kucağıma aldım burdayım annem falan dedim kucagimda öylece durdu sonra emip uyudu geri. Sizdede böyle oldu mu?
Az önce banyo yaptrdim sonra emzrdim yine kustu bu kadar kusmuyodu hiç. İshali falan yok çok şükür. Google da kusma ishal olur diyo ama Dr a götürsem m? Perşembe de randevumuz var. Sadece mizmiz uykusuz doğru duzgunde emmek istemiyo. 3ay 6 günlük