Kızlar günaydın,
hemen konuya gireyim ben 4buçuk ay önce sezaryen ameliyat oldum ondan sonra sağlık ocağı ebedi korunmak iÇin iğne olabilirsin dedi 40. Gün gel dedi bende gittim iğne oldum ama 4. Aya girene kadar kanamam bitmedi (iğne yan etki olarak kanama yapabilirmiş) ama kanama gibi de değil mesela günde azar azar ama hergün neyse sonunda bitti kanamam normal adet okurum diye bekliyordum olmadım tabi sezaryenden sonra kanamam var diye eşimle hiç birlikte olmadık kanamam bitti 10gün önce falan 2 kez olduk ama ben hap falan kullanmadım zaten afedersiniz içime de boşlmadı onun hemen ertesi günü adet oldum sandım az bi kanama oldu oda o gün geçti 2gün önce gene yine aynı olay oldı az bi kanama oldu ama yine adet değil 🤦🏼♀️ Ay içime bi korku düştü ilk ilişkide hamile kalınmaz heralde çünkü yaşanan ilişki de imkansız 😂 ama sabah bi uyandım midem bulanıyor ama gece bişeyler yemiştim ondan mı acaba diyorum. Çok karmaşık olaylar 🤦🏼♀️ Şuan Allah’a büyük konuşmayayım bebek istemiyorum, kızım daha 4,5 aylık ona ilgi göstermek istiyorum ki zaten bu devirde 2. Çocuk zor tek çalışanla benim gibi olan varmı regl döneminiz sezaryenden sonra nasıldı ?