Gorkem_mom27 Bebeğim 4-5 günde bir kaka yapıyordu sadece emiyor bundan dolayı olabilir mi bu hafta 1 hafta oldu hala yapmadı normal bı durum mu ne yapmalıyım
Sofyatomasatlas Gorkem_mom27 sadece anne sütü alıyorsa normal🙏 bebeğim aylarca haftada 1, on günde 1 kaka yaptı. Katı gıdadan sonra zamanla düzene girdi.
Sofyatomasatlas Gorkem_mom27 sadece anne sütü alıyorsa normal🙏 bebeğim aylarca haftada 1, on günde 1 kaka yaptı. Katı gıdadan sonra zamanla düzene girdi.
Elfelf475 Gorkem_mom27 sadece anne sütüyle 7 gun normal dedi bizim doktorumuz ama gun kulak çöpüne zeytinyağı sürüp uyarabilirsiniz demişti
Gorkem_mom27 Sofyatomasatlas oh biraz için rahatladı inşallah düzene girer de yapar artık çok teşekkür ederim 😊
Gorkem_mom27 Elfelf475 uyarana da alışsın istemiyorum hep uyaranla yapmak zorunda kalır diye bugün bı doktora götüreceğim olmadı oda derse yaparım teşekkür ederim
Elfelf475 Gorkem_mom27 bir kerede alışır mı bilmiyorum hiç basımıza gelmedi denemedik açıkçası sadece tavsiyesi aklımda kalmış 😊
Gorkem_mom27 Rumeysa28 sürekli değil 4 ya da 5 günde yapiyodu doktor normal dedi 7 gün oldu bugün ilk kez bu kadar fazla yapmadı endişe yarattı bende daha fazla olursa doktora gidicez tekrar
Gorkem_mom27 Elfelf475 hemşire hanımda poposunun kenarlarına zeytin yağı sür bı de biraz zeytinyağı içir dedi onları yaptım bakalım inşallah işe yarar