frambuaz Cigdemce 5 aylıkken ıkı dısını birden cıkardı canım ama diş cıkarma genetıkte olabiliyor sız yada esınız gec cıkarmıs sa cocukta gec cıkarabılır
Lulemom Cigdemce instagramda bi doktora soru cevapta sormuşlardı. 18 aya kadar normal yazmıştı 🤷♀️ Bizimki de 8 aylık olacak dişi yok henüz
birmelekannesiiio Cigdemce 7. Aya girdik çıktı canım her bebekte farklı oluyo geç çıkması iyi derler hep 😂 benim arkadaşımın kızı 15 aylık daha 2 dişi var
Zlm Cigdemce bana tanıdığımız bı doktor ne kadar geç çıkarsa o kadar sağlam olur geç çıksın boşver demişti
Snesli Merhaba benim oğlum ilk dişini 11. Ayda çıkardı bende çok geç sanmıştım ama doktorumuz normal olduğunu söylemişti
Babygirl2021 Cigdemce merhaba bizim tam 10 aylıkken çıktı ilk dişimiz, doktorumuz normal bazen yaşında bile çıkarıyorlar demişti endişe etmeyin 🤗 bence büyük oldukça daha iyi mücadele ediyorlar çıkma evresinde🙏🏼