Merhabalar kızım 1,5 aylık oldu biraz sütüm artsın hemde yağlansın diye fındık yiyorum iki gündür bugün de biraz abarttım bir avuç yedim 🙈ama ben bilmiyordum ki fındık da alerji yapabiliyormuş emzirmeye korkuyorum napabilirm yardım edin lütfen daha önceki günlerde yediğimde çok şükür bişey olmamıştı alerji olduğunu nasıl anlarım