Bebsm 37 haftalik doğduk kızlar miniciktik Şmdi topladij çok şükür. Hep onunla konusmami istiyor bildiğiniz beni dinliyor bana gülümsüyor şaşkın şaşkın bakıyor allahım 😂 Bakalım daha neler yapıcaz 😃
Feyzmomm Bebsm Ah bende o zamanları bekliyorum 😂. 1 ay 3 günlüğüz arada sesime gülümsüyor ama bilinçli mi değil mi bilemiyorum 😂
iki_tospik_annesiii Bebsm bizde 37+3 günlük doğduk şuan 2 ay 27 günlük onunla konuşunca gülüyor sesler çıkartıyor ilgi istiyor sıpaa 😍😍 hep onunla konuşmamızı istiyor 😁 şimdiki bebeler çok fena bacım çok 😅
Aselduru88 Bebsm aynu böyle bi post açmıştım kızım 2 aylıkken o günler geldi gözümün önüne ah ah zaman şimdi koca dana 20 aylık oldu 😄
meskub Bebsm bizde 1 ay 27 günlüğüz 36 haftalık doğmuştu ama bizimki uyanıksa hep ağlıyor fazla uykusu da yok az az bölük bölük uyuyor inşallah benim kızım da gülecek ☺️
Bebsm Feyzmomm Yaa inşaallah az kalmış sizinkinede 🥰 şimdikiler çok akıllı maşaAllah gözler felan hep dört geziyor 😂
Bebsm Aselduru88 yaaa benimde ikinci kızım birincide unuttm gitti 5 bucuk sene geçti 😀 şmdi bunda tekrar yaşamak çok guzel birsey 🥰
Kbrbisi28 Bebsm dahaa neler yapicak soyleyeyim 😁 benimkide 38+2 de dogdu dogdugundan beri konusuyorum onunla cok seviyordu simdi 5 ay 17 gunluguz disari ciktigimizde kimi gorurse agu agu laf atiyor herkese guluyor 😁 istemedigi seyi firlatiyor ve emzigini insanin suratina tukururcesine tukuruyor havaya 😁 bezini degistirirken bacaklarini kaldirip bana yardimci oluyor tabi degistirmemi istemezde sirt ustu surune surune kaciyor 😁😁
Kbrbisi28 Bebsm ay onu annemin suratina yaptida ilk 😁 o zaman daha komikti birsey degil disaridan goren ogrettik sanacak 😁😁😁
Mthnmmy Bebsm benim bebeğim de aynı maşallah,konuşmamı bekliyor, gülüyor, kedimiz var onları takip ediyo seslerine gülüyo ☺️
Deletedmom_33 Bebsm Bizde 37+3 de sezeryanla doğduk. 3030 idi şimdi 5130 Gr olmuş. 15 gündür filan gülmeler, ses çıkarmalar başladı 66 günlüğüz bugün 🤗
Bebsm Deletedmom_33 maşallah biz biraz miniktik 2 750 felan 1 ahlakta 4.100 olmuştu smdi kaç bilmiyoruz haftaya kontrolmz war