Songena19 kullanmadım bilmiyorum ama mantığım şu yönde ; bebek neye alışırsa onu istiyo. Sen biberona alışmasın diye neyle verirsen ona alışıyo. Kaşık biberon kullanırsan da ona alışır. Yani bu benim düşüncem. İlk zamanlar kolay gelir miktar az olduğu için ama ilerde miktar arttıkça kaşık biberondan başka bişeyle içmezse zorlanırsın. Dediğim gibi bu benim düşüncem. Ben ilk 1 hafta mama verdim. Memedeyken 1 ml şırıngayla ağzının kenarından verdim damla damla. O yüzden sorun olmadı. Boşta olsa emdi sütm geldi bu sayede de