yldzseldaa Merhabalar ferro sanal kan damlası kullanan var mı doktor sabah aç şeklinde kullanın demiş ama çoğu kişi emzirdikten 1 saat sonra kullanıyor.sizin kan damlanız ve kullanım şekliniz nedir ?Şuan 4 aylığız dozunu nasıl ayarlamalıyım?
Julide00 yldzseldaa bizde dün kullanmaya başladık canım doktor şöyle böyle kullanın demedi ama belki emzirdikten 1 saat sonra derken çocuklar kusabilirndiye öyle demişlerdir.birde emilimi olsun diye düşünüyorum ben Doktor bana 5 damla ver dedi ama internette takip ettiğim doktor 6 kiloysa 6 damla 7 kiloysa 7 damla verin dedi bende kilosuna göre vermeyi düşündüm araştırmalarıma göre böyle daha iyimiş
CerenSelim yldzseldaa bebek açken kullanılırsa emilimi daha iyi oluyor emzirmeden 1 saat öncesinden verebilirsiniz
Busra-04 yldzseldaa bizde kullanıyorz sağlık ocağındaki hemşire sabah ver dedi bebeğim 6 kilo 4 damla ver dedi. Emilim konusunu ben de düşünüyorum bu çocuk ne zaman emeceği belli olmuyor saatte bir de emebiliyor yarım saatte bir de emebiliyor o yüzden damla’yı verip ardından emzirebiliyorum yani nasıl olacak ben de bilmiyorum
tubiiik_ yldzseldaa bana doktorum sabah acken yarim saat once ver dedi karni toksa 2 saat sonra ver dedi
yldzseldaa Busra-04 haklısın hesaplamak zor ama aç bir anını yakalayıp vermek mantıklı sanırım ya da emzirdikten 1 saat sonra
Busra-04 yldzseldaa işte emzirdikten Bir saat sonra verip yarım saatte oyalaSak kardır :) ama Bir de şöyle düşünüyorum sonuçta bu bebek yani bir anı bir anını tutmuyor ona göre verilmiştir bu Damla ilk zamanlarda tam etki göstermeyebilir bebeğin ayı büyüdükçe daha iyi etki gösterebilir aç kalma süresi uzadığı için
Kbrbisi28 Sabah ilk uyandiginda veriyorum sabah saatlerinde daha etkili olur demir ve kan damlasi demisti doktorumuz