Anneler iki ay önce kansizlik çıktı bende demir ilacı kullandım.dogumdan.sora.da.olmustu kullandım düzelmişti iki ay önce tekrar başlamıştı demir ilacı kullandım tekrar gittim duzelmemis üç ay daha devam et dedi ben adet bitiminden dört gün sonra gittim aslında belki o da etkili.olmstur internette de kanser habercisi diye yazıyor korktum ;( ama.diger değerlerim.de.bisi.yok.cok.sukur normal yani mideye ve bağırsaga bakıyorlar mis sanırım umarım onagerek kalmadan geçer :(