Canım anneler, benim için bayram halen daha çocukluğumda yaşadığım gibi büyük heyecanlar içeriyor. Sevdiklerimle buluşmak, aynı masaya oturup saatlerce gülerek muhabbet etmek paha biçilemez duygular benim için. Bu buluşmalardan önce özen gösterip hazırlanmak da her zaman çok önemli olmuştur. Bayram yaklaşırken halen daha bayramlık heyecanı sarıyor beni. Bu yıl ise +1 fark ile bayramı kızım ile birlikte karşılayacağız. Eskiden en çok kendime bayramlık kıyafet arayışına girerdim fakat şimdi kendimden önce kızım için arayışa girdim. 😊 Sizlerde durumlar nasıl, bayram için neler aldınız, nerelerden aldınız? Haydi hep birlikte fikir alışverişi yapalım ve bebişlerimize en uygun , en güzel kıyafetleri bulalım. 😊