Yaa arkadaşlar hepimiz böyle miyiz yoksa bi ben mi? Millet bebeğini uyutur dinlenir ben kucakta uyuduysa indirsem uyanır öyle üç saat tutarım ayakta sallasam dursa uyanır öyle üç saat sallarım beşiği asla sevmez yatarak uyusak hep temas ister kıpırdamaktan korkar kas katı kesilirim ben mi abartıyorum yoksa benim gibi olan var mı bu arada bebeğim 2.5 aylık