Arkadaşlar merhaba. Kızım 7 aylık ek gıda veriyorum 1 aydır. 6 gündür kakasını yapmıyor farklı günlerde kuru kayısı, kuru erik, armut ve kabak verdim rahat yapsın diye ama işe yaramıyor. Öğünlerine zeytinyağı da katıyorum. Katı gıdaya geçtiğimiz ilk haftada 6. Günde yaptı sonra yavaş yavaş alıştı hergün yapmaya başladı ama şuan yine aynı sorunu yaşıyoruz. Doktoru 10 güne kadar normal olduğunu müdehale etmemem gerektiğini söylüyor ama üzülüyorum. Yapabileceğim birşey var mı deneyip işe yaradığını gördüğünüz.