Arlsny Merhabalar daha yeni mustela aldım açtım kıvamı güzel ama bebeğime sürmedim daha üstte kalsın diye yazıyorum 🌺
koalam34 Bende araştırıyorum güneşe çıkmadan mutlaka sürülmeli mi yoksa tatillerde mi surulmeli acaba bir de koluna bacaginada sürmeli miyiz yazın yüz yeterlimi acaba
Arlsny Mommyyigit evet ben de memnunum musteladan şampuanı losyonu çok iyi güneş kremi de iyidir muhtemelen ☺️
Themia Arlsny bende uzun bir araştırma sonrası onda karar kıldım. Çoğu bilinen markalarda kanserojen içerikli maddeler var çünkü çok iyi denk geldi sürümüde kolay kremsi bir yapısı var
Daphnemom Geçen sene Sebamed almıştım kızım çok beyaz ve işe yaramıştı memnun kaldım, bu sene de siveno ya da incia almayı düşünüyorum çünkü biz ten renginden dolayı günlük yaşantımızda da kullanmak durumundayız. Siveno ve incia içerik olarak da tertemiz