Kızlar 18 aylık oğlum var 2 ay oldu yürümeye başlayalı ayakkabı vs de aldım. Ama dışarıda elini tuttuğumuz an kıyameti koparıyor yürümüyor yerlere atıyor kendini. İlla yanlız yürüyecek istediği yere gidecek. Engelleyince kıyamet kopuyor elini tutup yürümek isteyince çığlıklar havada uçuyor. Biz güvenli bağlanamadık mı neden bu kadar hırçın bu çocuk ya da normal mi acaba 😔