Burcusenkoc ben bu konudan o kadar çok çektim ki kızım asla ama asla uyanmıyordu saatlerce uyurdu 2 saatte beslemek için 1 saat önceden uyandırmaya başlardım ama başaramazdım altını açıyordum yüzünü ıslatıyordum en son çare topuğuna vuruyordum sadece ık mık yapıp terkar dalıyordu oturur pozisyonda dik tutuyorduk yine uyuyordu, zamanla üzerine düşmedim 2 saat de değil 3 saatte beslemeye başladım, zamanla uyanık kalma süresi uzayacak hatta uyutmak için uğraşacaksınız 🙃