Balkupum2505 tabi ettim fakat o kadar toktum ki 1 öğün yiyebiliyordum. Sadece ev yemeği yedim ekmeğimi falanda yedim ama istemsiz pirinç şişiriyordu ve yiyemiyordum. İlk günlerde bir şey anlamıyorsunuz ama 10.güne geldiğinizde gerçekten fark oluyor. 1.gün 1 tane pirinç, 2.gün 2 tane, 3.gün 3tane… diye gidiyor. 30.gün 30tanw yutuyorsunuz ve aç karnına olacak. Sonra ki 2.aya geçtiğimizde 29 tane,28tane… diye günde azaltıp 2.ayın sonunda bitiriyorsunuz