Neye alerjimiz olduğu henüz belli değil. Süt ürünleri, yumurta, et, tahin, havuç, salça vs kestim. 2 hafta oldu. Yüzdeki kızarıklarımız gitti çok şükür ama bağırsak hareketleri hala çok fazla dışarıdan duyuluyor. Gürültülü kaka da devam ediyor. Çok üzülüyorum. Normal mi, yani bunların geçmesi için daha vakit var mı yoksa başka bişeye daha alerjisi mi var acaba