Janss adm Güncelleyip programı açtım . ‘ Aranızda avrattan gorkmayan var mı ? ‘ diye bir ses yükseldi reklamdan 🤦🏼♀️ Koooorktummm ! 😂 @adm Aşılar için tarihlerini ve özel yaptırdıklarımızı da (örn. Rota) ekleyebilsek ?
sebnem Ya çok güzel olmuş hatırlatmalarda çok iyi olmuş gercekten bebek bakım başlığı altında bir çok şey var çok beğendim 😊 birde fotoğraf yükleme uygulaması gelse müthiş üstüne müthiş olucak ☺️
Ygz Egemmgec acıyolar dye biliyorum sadece her yer oyle cunku. Markette falan vardır belki canm ne kullanıyosunuz
Kumsalbuse Uygulama çok güzel olmuş ama boy kilo olayınca geçmiş tarihleri de eklemek isterim ki takip edeyim orada bi değişiklik lütfen ellerinize sağlık 😇😍
Bilge Bebek takibi güzel olmuş fakat boy/kilo/baş çevresi kısmına tarih de eklenebilir. Ayrıca silme değiştirme öğesi de eklense fena olmaz 😊 Ha bir de Happy mom uygulamasında olduğu gibi bebeğimizden Mesajlar gelse çok tatlı olur 😊
Miniminianne Diğer arkadaşlara katılıyorum takip kısmında daha serbest bir düzenleme olsa daha güzel olurdu. Geçmiş tarihleri de ekleyip o şekilde takip etmek isterdim ☺️
Bilge adm evet 😊 İnsanın tekrar tekrar bakıp okuyası geliyor 😁 o konuşup annem diyene kadar bununla avunuyoruz 😂
adm Güzel anneler, Happy Mom’ı canımız annelerimizle birlikte geliştirdik. Kids de öyle olacak. Siz isteyeceksiniz, siz şekillendireceksiniz biz de yapacağız💪🏻😍💃🏼
Belizalyarkn @adm ilaç hatırlatmasını açtım on dk on hatırlatma geldi iptal ettim yine de olmadı düt düt ötüyor telefon napmam lazım
GmzSnn Zuayve çünkü biz özeLiz 😂😂 sanırım uyguLamayı yazan yazıLımcı ıphone kuLLanıyo önce onun üzerinde deniyo sonra androide geçiş yapıyo