Bebeğim 20 günlük doğduğundan beri kıpır kıpır. Doktoru da fazla hareketli dedi. Hiçbir iş yaptırmıyor bana çok yoruluyorum. Sling deniyorum asla durmuyo devamlı kanguruda slingte kucakta kafasını geriye doğru aşırıyor. Yüzü üstü yatırıyorum kafasını kaldırıp geriniyor ağlıyor. Banyo yaptırırken bile hiç durmadığı için zorlanıyorum bunun bir çözümü kolaylığı önerisi olan var mı? 20 günlük bebek kafasını nasıl bu kadar kaldırabiliyor ben anlamıyorum 😢