[silindi] Yaşayan var mı acaba her tarafını sardı bebeğimin gezmedigim doktor kalmadı losyon kullandık bir sürü beyaz sirke ile çamaşırları yıkadım kükürtlü sabun dediler kullandım onu da daha ne yapmam lazım