Aydanzeyd Kizlar oglum 22 aylik. 5 dak tuvalete gittim yalniz yasiyorum. Telefonda bir seyler actim izlesin ben cikana kadar . Geldim ki bunlari 3 tanesini yemis delircem😐🤷🏻♀️Bir sey olur mu? Napicam😔
Balkizlarim Aydanzeyd bir doktora danışınız şimdi bir şey olmaz derim Allah muhafaza olur vebal altında olmiyim ✨ geçmiş olsun ✨
oglunucoksevenn Aydanzeyd canım ben de çocukken çok yedim bundan. Nedense tadı çok hoşuma giderdi annemler çok kızardı ama yine de vazgeçemezdim. Bi zararını görmedim korkma inşallah bi şey olmamıştır zaten.
Aydanzeyd oglunucoksevenn Allah razi olsun icim rahatladi birazda olsa. 😔hic de gozumun onunden birakmam ama 3-5 dak icinde 😔
ketcapli_lahmacun oglunucoksevenn Bu yorumu görünce kendimi gördüm. 😅🥴 Aynısını bende yapardım. Nedense çok lezzetli gelirdi.
oglunucoksevenn Aydanzeyd korkma yine de doktora danış için rahatlasın ama dediğim gibi bisürü yedim bi şey de olmadı. Senin çocuk hafif ucunu yemiş ben komple yerdim😅