Merhabalar kızımın tahlil
sonuçları icin doktora gideceğim. 5 nisanda kan verdik ve el röntgeni çekildi. Barkodda en son tahlilin 15inde aciklanacagi yazıyor. Röntgende çalışıyor yazıyor fakat annem doktorun ekranına düştüğünü bizim göremeyeceğimizi söylüyor. Tahlillerin hepsinin sonuçlandığını nereden öğrenebilirim bebegi bırakıp gideceğim icin iki kere hastaneye gitmek zor olur benim
icin. Bilen var mi acaba