Merhaba herkese güzel bir gün diliyorum öncelikle. Hamilton r1 kabin boy bebek arabamız var. Yağmurluk almak istiyorum ama kararsız kaldım. Fermuarlı mı alsam yoksa fermuarsız mı diye. Sizce hangisi daha kullanışlı? Fermuarlı alırsam yağmur yağdığında içeri su sızar ve bebeğimin üzeri ıslanır mı acaba? Babyjem var fermuarlı trendyolda farkli markalar da var babyjem fermuarlı 110 tl. Fermuarsız olanlar daha uygun ama uzun süreli kullanılacak bir şey olduğu için hangisi daha iyi olacaksa onu almak istiyorum. Siz hangi tipteki yağmurluğu kullanıyorsunuz? Önerdiğiniz marka(babyjem vs.) ve model(fermuarlı/fermuarsız) mı? Yardımcı olur musunuz lütfen😇