Kızlar yeni duydum devlet mama ve bez yardımı yapıyormuş 0-3 yaş bebekler için bazı şartlar var fakirlik durumu vs. 239 tlymiş. Benim ihtiyacım yok ama ihtiyacı olupta bilmeyen varsa diye yazayım dedim.instagramda avukatannelik adında bir hesap ayrıntıları paylaşmış muhtarlığa da başvuru yapabiliyorsunuz.