Bugün doktorumuza gittik, bana ek gıdaya başlayabileceğimi söyledi. Bir sorun olur mu dediğimde “bir şey olmaz, 4-6 ay arasında başlatıyoruz zaten, tadımlara başla” dedi.
burda doğum kilosu biraz daha fazla olan bebeklere ek gıdayı daha erken başlattıklarını okumuştum sanki, acaba bu yüzden mi?Bana bir şiste verdi, çok kapsamlı değil fakat meyveler, sebzeler, el yapımı yoğurtlar bir kaç tane çorba yazıyor.
Tedirgin oluyorum. Aslında bakarsanız bebeğim çok iştahlı, biz yemek yerken ağzını şapırdatıyor, kendini sofraya doğru itekliyor.ağzına götürdüğümüzde tok da olsa açıyor. Bilmiyorum ya da bebekler böyle mi yapar? Doktoru erken ayda ek gıdaya başla diyen anneler, bu konuda bilgisi olanlar yazabilir mi?