BirMomm Sadece ek gıda mi versem kaç aydır gerçekten yıldım sürekli uyurken iciriyordum artık uyurken de icmiyor napicagimi şaşırdım artık
Zeyfur38 BirMomm ek gıda yemesı iyiyse verme napıcan bide doktora sor istersen. Kaşık maması yıyorsa onlara kat mamayı da. Arada yine teklif et içirmeye calış biberon almıyorsa kaşıkla ver
Sedayss80 BirMomm aynı sorun bizdede var ama kilo alımı geriliyor 1,5 aydır mama içmiyordu oğlum milletin lafına baktım zorlama dediler bende vermedim 500 gram almış sadece bebelac kullanıyordum aptamile geçtim şuan en azından geceleri içiyor
BirMomm Ece1213 içmek aşka istemiyor çok az içiyor içse bile 1 saat başında bekliyorum uyurken içsin diye
BirMomm Sedayss80 kilo alımı zaten azaldı bizimde çok az içiyor çünkü geceleri mi versem birtek bende
Zeyfur38 BirMomm dediğim gibi mama yapıyorsanız onlara katın verin yemeyen yemıyor bende zorluyorum 2 cocugumu da iyi birsey değil ama vermesen yemezler