Doktorlar besin alerjisi var diyor ama test falan olmadı bebeğim 3 buçuk aylık . Galiba rota aşısı da tetikliyormuş yada besin alerjisi varsa zor geçiyormuş . Aşısını yaptırdık 6. Gün ama hiç bi fark olmadı . Acaba alerjisi yokmu diye düşünüyorum . Böyle olan varmı ?