Bebeğim 28 günlük oldu 20 güne kadar emzirebildim göğsümde kitleler vardı büyüme ve kanama yapmış göğüs uçlarımda ülser oluştu bebek tam etkin ememediği için mastit oldum. Kitleler içten kanama yapmş doktor artık emzirmemem gerektiğini söyledi. 3 gündür mama başladık 3 saatte bi 90 cc ver alırsa arttır dedi fakat bazen 3 saatte bi 90 cc içiyor 1 saat geçmeden bidaha emmek istiyor. 3 saat kuralını kabul etmiyor ki düzenimiz yok çok üzülüyorum bazende 120 cc veriyorum acaba doymadı mı diye bitiremiyor ne yapacağımı şaşırdım 😔