Merabalar kizlar 3 senelik bulasik makinem neredeyse 3 senedir bulasik makinamin ust kismi hic guzel yikamiyor finish kullandim hep evlendim evleneli alti guzel yikiyor ama ust cam kısmı leke leke kaliyor needen boyle yapiyor sizce sinir8m bozuluyor artik