InancDemir20 Bardakla içmiyor içse bile boğazında kalıyor her seferinde, suluk aldım pipetli midesi bulanıyor onu alıncada ağzına denemek bile istemiyor, ayy ben napıcam bu afacanla🤣🤣 ztn 2 yaş sendromu başladı zorlamakta istemiyorum inatlaşıyor🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Ysm2019 InancDemir20 benim oğlum 28 aylık arada biberon arada bardaktan içiyor takılmayın bence zamanla alışır ben oyuna ceviriyor diye biberon veriyorum yoksa misafirlikte falan hep bardaktan içer
Bety Bardakla bir süre sonra alışacaktır ilk başlarda benim oğlumunda kalıyordu hep bardakla verdim kendi tutup içiyor bazen üstüne döküyordu ama öyle alıştı