Demura Buse-3535 benim oğlum da öyle gülüyor, sanki aklına komik bi şey gelmiş ya da gördüğü bir şeyi beğenmiş gibi, ben gülme becerisinin gelişimi olarak değerlendiriyorum endişelenecek bir şey olduğunu sanmıyorum 😅
Buse-3535 Demura aman gülsünler hatta kahkaha ile gülsünler her zaman 🙏🙏boşluğa ya da birine artık fark etmez 😄💕
NinovaLemi Buse-3535 annem olsa melekler güldürüyor der :) bebekler yeni öğrendikleri şeyleri tekrarlamayı seviyor. Yoğunlukla gülmeye başladığı dönemde bebeğimde aynısını yapıyordu. Boş bir yere kitlenip kahkaha atıyordu şimdi 2 haftası çığlık atmayı çoğalttı sağa sola çığlık atıyor :D korkmayın hepsi gelişiminin bir parçası 💐
NinovaLemi Buse-3535 aynen öyleeee çok tatlı geliyor bana bilmiyorum keyifliyken kahkaha atıyor çığlık atıyor ısır beni diyor dkdkdkdkdk
AhmetEymenEnes Buse-3535 yanlış anlamayin okuyunca gülesim geldi aklıma ilk gelen kırmızı odadaki boncuk karakteri geldi malum ermişlerle konuşup gülüyodu🤭🤭 benimde bebegim 43 gunluk kendi kendine guluyo agliyo bizdede agladigi zaman melekler ona annesinin babasınin öldügünü gosterir derler tabi ne kadar dogru bilemem guldügundede cennette peygamberimizle oynuyo derler
Buse-3535 AhmetEymenEnes ayy allah korusun 😥😥 ay neden öyle diyolar hemen kötüye yoruyorlar canım hayret bişey 😬😬
Astral Buse-3535 bizde de benzeri bi durum oluyor 24 günlük bebeğim var kucağıma alıyorum bazen tavana doğru bişeye bakıyo gibi kafasıyla dikkatlice takip ediyor bi sağa bi sola 🤭😣