Kızlar bebeğimde karşılaştığım ve bana ilginç gelen bi durumu anlatıcam size. Bebeğim 5 aylık olmak üzere artık verdiği tepkileri az çok biliyoruz. Bizimle iletişime geçerken yüzümüzü dikkatle inceliyor, gülersek, güldürmeye çalışırsak, sesimizi inceltirsek o da gülüyor tepki olarak. Bikaç oldu beşiğine yatırdığımda duvarın kenarına dikkat kesiliyor, sonra bize güldüğü gibi gülücükler atıyor, sonra tekrar dikkat kesiliyor sanki biri ona bişey anlatıyormuş gibi yine gülücük atıyor aynı tarafa odaklı hep, refleks değil anlıyorum tövbe yarabbi sanki birine gülüyor🙈😬🤣 her ne kadar tatlı olsa da azcık tırsmıyor değilim🙈bu çocuk kime ya da neye gülüyor boş duvarın nesine gülsün anlamadım🤣 var mıdır başına gelen 😄 korksam mı sevinsem mi bilemedim🤣