Yesil kaka bazen yediklerinizdrn oluyor bazen gazli ise bebeginiz ondan oluyor bazilari kisa kisa emip ön sutu fazla aliyirsa ondan oluyor bazilari beslenmesi iyi olan bebeklerde oluyor diyorlarda diyorlar ben bulamadim neden olduğunu bklm siz bulabilcekmisiniz doktor sıkıntı yapmadigi icin bende arastirmiyorim artik