3 gündür burun akıntısı vardı sadece 4. Gün ateşlenmeye başladı. 36.7-37.1 arası idare ediyorduk düne kadar. Dün bir baktım 37.8-38 arası gidiyor hemen acile koştuk. Acile 38.7 ile giriş yaptık. Doktor fitil verileceğini reçeteye de hemen antibiyotik yazdığını söyledi. Biz istemedik tahlilsiz antibiyotik verilmesini. Fitille iyileştik biraz eve gönderildik. Evde İburamin Zero ve Parol şurup kullanıyoruz. Benim sorum tecrübeli anneler var mı bir öneriniz? İştahı pek yok, huysuzluk had safhada, sabaha kadar ateşlendi uyku sıfır. Neler yapıyorsunuz bebeğinizin hızlı iyileşmesi için yemek, vitamin vs? Kızım 14 aylık ve artık geçsin istiyorum bunlar 6 Gün oldu bugün perişan oldu artık çok üzülüyorum